De entreedeur

De entreedeur blijft problemen geven. Iedere keer kost het veel tijd om het gerepareerd te krijgen. Dat geeft misschien het beeld dat er niets gebeurt, maar niets is minder waar. De Techcom houdt zich er dagelijks mee bezig.
Alle bedrijven kampen met een personeelstekort, waardoor het woord “spoed” niet meer de uitwerking heeft die het voorheen had. Nu moet al extra worden bijbetaald als we geen maand willen wachten op monteurs. En dan betekent het nog niet dat het bedrijf er de volgende dag staat.
In het geval van de entreedeur hebben we ook twee bedrijven nodig om het euvel te verhelpen.
Er moet eerst een aannemer komen om eventuele bouwkundige problemen te herstellen.
Daarna komt Assa-Abloy om de deurdranger en sluiting af te stellen. Nog maar een paar weken geleden zijn beide bedrijven langs geweest en daarbij is verzakking van de deur en kozijn hersteld en is o.a. een nieuw slot geïnstalleerd.
Dat het zo snel al weer niet voldoende werkt is frustrerend. Het slot werkt goed, maar de deur loopt weer aan.
Zojuist heeft de fa. Schipper gemeld, dat ze pas in september kunnen komen!!. “ Nee, het kan echt niet eerder……personeelstekort…vakanties….” Nu ligt het verzoek bij de fa van Wijnen. Of dat wat oplevert is nog de vraag. Wij proberen nu zo snel mogelijk overleg te krijgen met de gebiedscoördinator van de Alliantie en met ons bestuur. We moeten met hen op zeer korte termijn een haalbaar plan van aanpak maken. Met excuses aan de bewoners. Het is even niet anders.

Namens de Techcom, Jaap Noordermeer